Nyt mentiin jo uusiin sfääreihin. Ranskalainen mainostoimisto Herezie on ottanut kovat aseet käyttöön (varoitus: sisältö saattaa järkyttää katsojaa).
Mainoksessa esiintyy poikavauva a.k.a. varma huomion herättäjä (samaa sarjaa ovat myös eläimet ja yhdistettynä eläin vauvat tai lapset eläinten kanssa). Pelkästään vauvaan ei vielä olla kuitenkaan jääty. Olisihan sekin ajatuksia herättävää jos mainostoimisto laittaisi pelkästään vauvan mainokseensa eikä mitään selitystä tälle. Tässä mainoksessa kuitenkin vauva on alasti ja tällä on jättimäiset 'pähkinät'. Ei siis mitään pähkinä pussia vaan ihan ne miespuolisen ihmisapinan omat pähkinät.
Tarkoituksena on siis kertoa, että olemme pieni yritys, mutta "we have balls" eli meillä on munaa eli asenne on kohdallaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoitavaa?