tiistai 12. kesäkuuta 2012

No huh huh

Nyt mentiin jo uusiin sfääreihin. Ranskalainen mainostoimisto Herezie on ottanut kovat aseet käyttöön (varoitus: sisältö saattaa järkyttää katsojaa).

Mainoksessa esiintyy poikavauva a.k.a. varma huomion herättäjä (samaa sarjaa ovat myös eläimet ja yhdistettynä eläin vauvat tai lapset eläinten kanssa). Pelkästään vauvaan ei vielä olla kuitenkaan jääty. Olisihan sekin ajatuksia herättävää jos mainostoimisto laittaisi pelkästään vauvan mainokseensa eikä mitään selitystä tälle. Tässä mainoksessa kuitenkin vauva on alasti ja tällä on jättimäiset 'pähkinät'. Ei siis mitään pähkinä pussia vaan ihan ne miespuolisen ihmisapinan omat pähkinät.

Tarkoituksena on siis kertoa, että olemme pieni yritys, mutta "we have balls" eli meillä on munaa eli asenne on kohdallaan.

No huomiota on tullut... Markkinointi ja mainonta lehden mukaan ko. mainos leviää edelleen kulovalkean tavoin sosiaalisessa mediassa vaikka mainoksen julkaisusta onkin jo tovi. Sehän ei tietenkään ole yllätys. Internetissähän kaikki kyseenalalinen leviää.  Saa nähdä saataisiinko tästä aikaan jotain samanmoista kuin pannukakku pupusta (Oolong) tai Hitler videoista. Tästähän voitaisiin keksiä kaikkea outoa mitä vauvalle muokataan (isonenä, isot korvat...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?