maanantai 29. toukokuuta 2017

KORVAMADOISTA PAHIN - HONKKARI

Kuinka hyvä asia korvamato on mainonnassa? Jos muistettavuuteen päästään, ollaan kultasuonen äärellä, mutta entä jos kyseessä onkin muistettavuus jota kuulija/näkijä ei halua.

Itse en saa edes pahimmilla korvamadoilla korvattua Hong Kong tavaratalon uutta mainosrallatusta. Tätä matoa en toivoisi pinttyvän edes pahimman vihamiehenikään päähän.

Onhan tässä toki ollut jo hyvä tovi viimeisimmästä tämän kaltaisesta matorallista. Pelottavaa kuitenkin ajatella, että tämä saattaa jäädä yhtä kiinteäksi osaksi mieltäni, kuin mitä yli 20 vuoden takainen Prisman rallatus "Prisma, aina edullinen Prisma, tydydytty-tytty-tytty-tytty tytty-ty, Prisma tai "Best-in ja koirat kiittä. Best-in ja siitä riittä. Herkullista koiran makkaraa, Best-in".

Julmaa, mutta toimivaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?