keskiviikko 22. elokuuta 2012

Palvelulaadun kartelli - Teleoperaattorit

Muuta vaihtoehtoa ei ole: teleoperaattorit ovat keskenään sopineet, että kaiken palvelun on oltava huonoa. Eihän mikään muu selitä sitä kuinka operaattorit muuttavat "vahingossa" ihmisten osoitetiedot 10 vuotta vanhoihin (jonka mukaan sitten lähettävät laskut jonnekkin hevonkuuseen), etuina saadut edut jäävät tulematta tai tulevat väärinä, toimintatakuut eivät olekkaan taattuja, netin "ota yhteyttä" sivustot pakottavat ihmiset klikkailemaan sivulta seuraavalle ja taas takaisin alkuperäiselle sivulle ilman minkäänlaista mahdollisuutta kertoa oikeasti tilanteestaan kenellekkään  ja yrityspuolella tehtävät puhelinvaihde asetukset menevät juuri päinvastoin kuin mitä pyydetään tehtävän. Ja ko. asioista pitää vähintään 5 kertaa olla yhteydessä yrityksiin ennen kuin homma lähtee skulaamaan.



Eihän mikään yritys voisi pysyä tuollaisella palvelulaadulla pystyssä jolleivät kaikki muutkin tekisi samoin! Suomessa ihmiset äänestävät jaloillaan, mutta tässä tilanteessa vaihdos ei vie ojasta allikkoon vaan juuri samanlaiseen syvään ja **ttumaiseen ojaan.

Teleoperaattorit varmasti tietävät, että kilpailijoilla on sama tilanne, joten eikö joku näistä lähtisi kampanjoimaan hyvällä palvelullaan? TeleFinland toki on ottanut kampanja teemakseen nopean vastausaikansa puhelinpalvelussa, mutta takaako tämä hyvää palvelua... tiedä häntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?