maanantai 3. huhtikuuta 2017

NYT OLI HYVÄ PAKETTI - C MORE

Huomion herättävää, muttei ärsyttävää. Se tuntuu monesti olevan mahdoton yhtälö mainoksissa (ikävänä esimerkkinä vaikka Precosan Mr. D mainokset).

Nyt C More osasi kyllä tehdä suomalaiseen makuun sopivan mainoksen!
Olen jo aiemmin puhunut kuinka tärkeää on tehdä mainokset sopimaan juuri kohteeseen (Byggmax) ja nyt taas osuttiin. Muistan kuinka hetki sitten C More mainosti itseään, ruotsalaisilla elokuvilla (kyllähän ne kaikille pohjoismaalaisille uppoaa....). Nyt he ovat päässeet tästä sini-keltaisesta pilvestä ulos ja tehneet mainoksen myös meille muille.

Nyt mainoksissa seikkailevat Wallander sekä Vares (tai kuten mainoksessa käytetään Svenson ja Virtanen). Kumpikin omilla kielillään. Hämyisiä kuvia, ilmeettömiä rujoja miehiä, kahvia, olutta, ruotsalaisten dissaamista. Kyllä nyt ollaan niin hyvissä mainoksissa, että jopa ruotsalaisista saadaan pisteitä!

Ovatpa vielä saaneet jokaisesta videosta eli kategoriasta hyvän. Oli kyse sitten F1:stä tai lastenohjelmista, kaikki uppoaa. Jopa nettiversio jossa C More on kehittänyt Skip-nappulan (mainosten yli hyppäämiseksi)."Vanhasta" vitsistä huolimatta mukiin menevä myös tämä.

Hienoa että maksukanavat/suoratoistopalvelut jaksavat nähdä vaivaa mainoksiin vaikka pelkkä elokuva- ja sarjapätkien väläyttelykin saattaisi monelle riittääkin. Laatu sai minut epäilemään että kyseessä olisi HBO nordic. Heiltä voisi olettaa elokuvamaisia mainoksia. Positiivista oli kuitenkin todeta että kyse oli sittenkin oikeasti pohjoismainen palvelu.

Ja hei, ovathan nuo varsin sopivat mainokset kanavalle, jonka nimikin on yhtä "nokkela" kuin C More - näe enemmän.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?