tiistai 17. huhtikuuta 2012

Muodikasta kolaa

Mitäs sanotte tästä?

Sokerijuomien suurnimi Cocacola on 2011 vuoden Karl Lagerfeld pullojen jälkeen lähtenyt Jean Paul Gaultierin matkaan. Hauskoja pulloja kummatkin, mutta itseäni jää mietityttämän näiden todellinen vaikutus myyntiin...vai haetaanko tällä edes sitä?


Suunnittelijoiden kanssa pelehdintää on ollut myös vaatetuasalalla. Ruotsalainen halpavaateketju H&M on jo usean vuoden ajan leikkinyt merkeillä Marimekosta, Lagerfeldiin ja Kylie Minogueen.Vaatetusalalla yhteistoiminta varmasti tuottaakin myyntiä, mutta virvoitusjuomissa ollaan kuitenkin jokseenkin sokerisempia meriä seilaamassa.


Kokiksen yhteistyö tuottaa toki näkyvyyttä kummallekkin osapuolelle ja varmasti useat ihmiset ostavat uutuuspullot vain siitä ilosta, että saavat jännän putelin käteensä. Samaahan on tehnyt myös suomalainen energiajuoma brändi Battery. Tällä hetkellä myynnissä on Nightwish bändin suunnittelema tölkki. Vaihtelu siis ilmeisesti virkistyksen lisäksi myös tuottaa lisää myyntiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?