Tunnustan... olen ollu laiska. Hetki meni taas ilman bloggailua mutta 'aim bäk'. Tänään kiinnostavat taas Suomessa jo pienen jalkansa pienen oven väliin työntäneet "aktivoivat mainokset". Tästä hyvänä esimerkkinä Helsingin ratikkapysäkeille ilmestyneet muutamat tykkäys taulut (lue lisää täältä).
Kuva: Markkinointi&Mainonta |
Kokeilukäytössä oleva JCDecauxin "mielipide" taulu on oiva keino näyttää, mihin kaikkeen mainonnassa pystytään tänä päivänä. Enää ei tarvitse tyytyä postimerkin kokoiseen mainokseen hesarissa vaan voi tehdä jotain luovaa. Tämä on varsin terve ja iloinen uutinen. Mikä mukavampaa kuin nähdä uudenlaisia mainoksia tylsistymiseen asti nähtynen hennesien ja lindexien alusvaatemainosten sijasta.
Toi on kyllä hyvä ja mielenkiintoinen idea :)
VastaaPoista