torstai 12. huhtikuuta 2012

Volkkari valokeilassa

Automerkit ovat varsin suuria mainostajia. Taas yksi oiva idea on päässyn ihmisten autolta (Volkswagen)
Heidän BI-Xenon ajovaloja mainostava mainossarja on hieno osoitus siitä ettei itse tuotetta tarvitse suoranaisesti mainostaa ollenkaan. Pelkkä mielikuva riittää. "On selvää etteivät eläimet ryhdy käyttämään huomioliivejä joten on siis siirryttävä käyttämään ajovaloja jotka valaisevat paremmin"

Kaiken kukkuraksi onhan nuo ny aika lutusia, ja koska eläinten ja vauvojen käyttö mainoksissa lisää kiinnostusta, toimii mainos aina vain paremmin. Vielä jos jossain on tajuttu pistää pupumainos pääsiäiseksi lehten niin avot.


Välillä tuntuu että automainokset rajoittuvat pelkkiin hesarin etusivumainoksiin, joissa käytetään yhtälöä auto + iso teksti + lattea lausahdus = iso lasku. Nämäkin kuitenkin tuntuvat toimivan..kumma kyllä. Suomessa ainoaksi erikoisten mainosten käyttäjäksi tuntuu jääneen juuri volkkari . Vaikka muillakin (esim.Hyundai ja Fiat) vaikuttaa ideoita olleen ovat mainokset jääneet Suomen rajojen ulkopuolelle tai muuten vain pienelle hypetykselle.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?