Roosa nauha säätiö teki 5 videoa joissa esiintyi 5 julkkista. Jokainen lupasi jonkun asian, kunhan tietty määrä nauhoja saataisiin myytyä. Tavoitteena ja vieläpä toimivana sellaisena, oli tavoittaa miehet lupaamalla heille hienoja asioita. Arvi Lindin uutisiin paluu, 2003 vuoden Suomi-Ruotsi lätkämatsin tuloksen muutto, siveettömyydet, Maki Kolehmaisen biisien tekemättömyys ja Paranoidin soitto ovatkin varsin houkuttelevia.
Säätiö on iso, nauhat ovat tunnettuja ympäri Suomen ja kampanja idea on loistava. Mutta, mutta... Kyllä nyt kuka tahansa tietää, että joko on opeteltava sanomiset ulkoa, otettava useita ottoja tai sitten luetaan paperista niin ettei se ole "piilolukemista". Eikä tuo alku "töttödöö" ole sekään kehuttava. Olisi kuvitellut että tähän oltaisiin haluttu panostaa.
Katso myös Apocalyptican (1/5), Anne Kukkohovin (2/5), Arvi Lindin (4/5) ja Teemu Selänteen (5/5) versiot.
Kieltämättä pahasti juosten kustu, suurtakaan vaivaa ei olisi vaatinut parempi toteutus. Vaikka tavoitteena olisikin ollut "kotivideotyyppinen" ratkaisu on lopputulos ihan liian kehnoa.
VastaaPoistaParemmalla toteutuksella ja parannetulla kässärillä tästä olisi voitu hyvinkin saada aikaan pieni viraalin poikanen.
*tykkää kommentista*
Poista