tiistai 16. lokakuuta 2012

Julmaa mutta totta - kohtuus limuilussa




Cocacola otti nokkiinsa tuosta jenkkien kuluttajansuojajärjestön tekemästä sokerijuomia vastaan hyökkäävästä videota. Eikä toki suotta. Onhan videolla cocacolan jääkarhut ja juodaanhan siinä selkeästi cokista.

Cocacolan mollaus on kuitenkin asia erikseen, tapeelkoot tahot keskenään siitä onko oikein mollata juurikin cokista (omasta mielestäni tämä ei ole oikein). Totta kuitenkin on jokainen asia joka videolla mainitaan. No juu limuja nyt on turha kokonaan karsia elämästä pois mutta kohtuus pitää muistaa. Toiakseen tällaisissa mainoksissa on lähes pakko ottaa ääripää käsittelyyn ehkä se saa jotain liikantamaan pienissä mielissämme. Sai se ainakin itseni pohtimaan kuinkakohan usein sitä itse tulee limonadeja juotua.

1 kommentti:

  1. Kieltämättä selkeästi otettu Coca-Cola tähtäimeen. Coca-Cola Company on tietysti varmaankin se markkinajohtaja mutta Dr. Pepper ja Pepsi Co. ovat varmasti ihan siinä hännillä.

    Ja en ihmettelisi, jos iso osa amerikkalaisista tuon filmin nähtyään kuvittelisivat nimenomaan cokiksen olevan se "paha" juoma eikä mitkään muut, edes Coca-Cola Co:n muut omat juomat kuten fanta ja sprite...

    ps. toi moottorisaha on kyllä kaikenlisäksi melkoisen tyly...

    VastaaPoista

Kommentoitavaa?