Jos jollain on vinkkejä, miten saa leikattua nämä mainokset kokonaan pois muistista, olisin kiitollinen. Maailma olisi parempi paikka jos joitain mainoksia ei olisi ikinä nähnytkään saati kuullut.
Sitä elelee rauhassa viikkoaan eteenpäin ja yhtäkkiä PAM! "Hyppää Hassen, hyppää hassen, hyppää hassen siivelle, hyppää, hyppää!" Ei jumankauta! Yritä siinä sitten exceliä vääntää, kun tuollainen huutaa päänsisäisessä radiossa.
Välillä kyseessä ei ole edes mikään rallatus vaan pelkkä tuotteen nimi voi pyöriä ympyrää päässä. (Sanokaa että muillekin käy näin. Enhän ole ainoa?) Passeli, Aromipesä, Saunabelt, Swivel sweeper....
OstosTV taitaa olla paras nimien päähän upottaja. Miten nuo tatuoituvat niin pysyvästi mieliimme? Eihän kukaan edes tunnusta katsovansa ostoskanavaa. Onko sitä koulusta kipeänä kotona ollessa ollut niin otollisessa tilassa, että kuumehöyryissä OstosTV:tä katsellessa sitä imee jokaisen tuotenimen kalloonsa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoitavaa?