maanantai 6. helmikuuta 2017

KORVAMADOT JA MUUT MUISTIJÄLJET

Vieläkö teillä puhutaan Aromipesästä, Passelista tai Total Gymistä? Onko Puuhamaa edelleen paras paikka vai voiko aina luottaa Hesburgeriin kuin ystäviin?

Jos jollain on vinkkejä, miten saa leikattua nämä mainokset kokonaan pois muistista, olisin kiitollinen. Maailma olisi parempi paikka jos joitain mainoksia ei olisi ikinä nähnytkään saati kuullut.

Sitä elelee rauhassa viikkoaan eteenpäin ja yhtäkkiä PAM! "Hyppää Hassen, hyppää hassen, hyppää hassen siivelle, hyppää, hyppää!" Ei jumankauta! Yritä siinä sitten exceliä vääntää, kun tuollainen huutaa päänsisäisessä radiossa.

Välillä kyseessä ei ole edes mikään rallatus vaan pelkkä tuotteen nimi voi pyöriä ympyrää päässä. (Sanokaa että muillekin käy näin. Enhän ole ainoa?) Passeli, Aromipesä, Saunabelt, Swivel sweeper....

OstosTV taitaa olla paras nimien päähän upottaja. Miten nuo tatuoituvat niin pysyvästi mieliimme? Eihän kukaan edes tunnusta katsovansa ostoskanavaa. Onko sitä koulusta kipeänä kotona ollessa ollut niin otollisessa tilassa, että kuumehöyryissä OstosTV:tä katsellessa sitä imee jokaisen tuotenimen kalloonsa?
Parasta kaikessa on se, että yleensä mainosten muistettavuudesta ei ole enää kenellekään edes hyötyä. Hasse on kuopattu aikapäivää sitten, Hesen kastiketta ei taideta enää edes myydä ja Total Gymkin taitaa olla korvattu jo ties monennellako Abtronicilla tai vastaavilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?