
Toisaalta varsin hauska, mutta samalla aivan liian raivostuttava. En ole itse päässyt lopputulokseen vihaanko vai rakastanko tätä mainosta.
Puuttumatta itse mainoksen hahmoon, tällainen uuden tarpeen luominen tuntuu kyllä aikamoiselta rahastukselta. Kyllä sitä laseja voi pyyhkiä ihan normaalillakin talouspaperilla. Toisaalta itse mainokset ovat kyllä kaikessa rasittavuudessaan hauskoja. Ainakin tiettyyn pisteeseen saakka.

Täytyy kyllä antaa plussaa siitä, että vaikka kaikki kolme talous-/wc-paperimerkkiä (Soft Embo, Lambi ja Serla) ovat ottaneet eläinhahmot maskoteikseen, merkit erottuvat hyvin toisistaan. Ainakaan vielä ei ole syntynyt samaa ongelmaa, kuin esim Sotkan ja Jyskin kanssa - saman kaltaiset linnut maskotteina ja lopulta kukaan ei tienyt kenen mainokseen vihellys kuului ja kenellä oli jippopyörä tarjouksessa jne.
Uudet mainokset saavat kunniamaininnan myös päättömyydestään. Ovathan nämä lähes yhtä päättömiä kuin monet japanilaiset mainokset. Mitä lähemmäs heidän mainoksiaan päästään sen parempi, jos minulta kysytään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoitavaa?